U metudu di cunnessione è u vantaghju di u tubu d'acciaio senza saldatura

Pipa d'acciaio senza saldaturacù seccione cava, un numeru eccessiva di usati per trasmette u pipeline di fluidu, cum'è u trasportu di oliu, carburante fossili, gas, acqua è uni pochi di pipeline di materiale solidu. In cunfrontu à u tubu d'acciaio è a fase di forza di torsione di curvatura d'acciaio solidu in u listessu tempu, u pesu hè più ligeru, puderia esse un azzaru di sezione trasversale ragionevolmente ecunomica, largamente utilizatu in a fabricazione di parti strutturali è meccaniche, cum'è pipa di perforazione di petroliu, auto. L'albero rotante, u quadru di bicicletta è a custruzzione di scaffolding in acciaio sò impiegati cù pezzi anulari di fabricazione di tubi d'acciaio, cum'è ponu migliurà l'utilizazione di materiale, simplificà u prucessu di fabricazione, risparmiu di materiale è intervallu di tempu, hè stata largamente utilizata in a fabricazione di tubi d'acciaio.

Metudu di cunnessione:

1. Tipu di cumpressione: inserisce a pipa in a bocca di a pipa di u raccordu di pipa, stringhjela da u nut, è cumpressa u casing di a bocca di a pipa à traversu l'anellu di sigillatura cù a forza di viti per sigillà a cunnessione di a pipa.

2. Welding tipu: machining groove di a cima di u pipa, è anellu saldatura di u pipa cù saldatura manuale o automatica.

3, tipu di flange: a flange è a pipa per a saldatura à l'arcu d'argon anellu, cù un clip rapidu o un bullone fastening, cusì u pad di sigillatura trà l'effettu di sigillatura di flange, cunnessione di tubu cumpleta.

4. Tipu di Clamping: inserisce a pipa in u raccordu di pipa è utilizate un strumentu d'installazione speciale per chjappà u muru di a pipa in una forma esagonale, è dunque l'anellu di sigillatura internu cambia ancu in una forma esagonale.

5. Tipu di filettatura Taper: hè a saldatura di l'arcu annular argon trà u filu esternu è dunque u tubu, è ancu i raccordi di u filu internu sò cunnessi cù u filu taper per sigillà a cunnessione di pipa è compie a cunnessione di pipa.

Vantaghji di u tubu d'acciaio senza saldatura:

1, u pesu di tubu d'acciaio senza saldatura hè ligeru, u so pesu hè solu 1/5 di azzaru quadru.

2, resistenza à a corrosione di tubi d'acciaio senza saldatura, corrosione di l'acidu, alkali, sali è ambiente atmosfericu, resistenza à a temperatura calda, bona resistenza à l'impattu è resistenza à a fatigue, ùn anu micca bisognu di mantenimentu regulare, a vita di serviziu efficace pò ghjunghje più di 15 anni;

3. A durabilità di pipa d'acciaio senza saldatura hè più di 8-10 volte quella di l'azzaru ordinariu, u modulu d'elasticità hè megliu cà l'azzaru, è hè eccellente resistenza à u creep, a resistenza di corrosione è a resistenza di scossa.

4, pipa d'acciaio senza saldatura eccellenti proprietà meccaniche, facilità di machining, etc.;

5, pipa d'acciaio senza saldatura alta elasticità, in l'attrezzatura meccanica per vultà in usu, senza memoria, senza deformazione è antistatica.


Tempu di Postu: 04-Jan-2022