Chì ghjè a caratteristica anticorrosione di a foglia galvanizzata?

L'impurtanza pratica di a galvanizazione calda foglia galvanizzata dipende da chì a resistenza à a corrosione di l'acciaio di striscia laminata in caldu hè assai migliurata dopu chì a superficia di a galvanizazione hè coperta, chì pò salvà materie prime è risorse è dà un ghjocu cumpletu à l'eccellenti benefici ecunomichi è i benefici ambientali naturali.  

A chjave per l'efficacità di mantenimentu di a strata di galvanizazione à caldo di foglia galvanizzata per l'acciaio di striscia laminata à caldu hè a seguente:  

(1) quandu a superficia grossa di piastra d'acciaio intacta, solu a curruzzione di zincu, perchè u materiale di corrosione di zincu hà un bonu effettu di mantenimentu, cusì a tarifa di currusioni hè assai lenta, a vita di serviziu serà 15-30 volte di piastra galvanizzata.  

(2) a situazione più cumuna hè foglia galvanizzata in a pruduzzione è trasfurmazioni, installazione, appiecazione, graffia superficia, o ogni altra ragiuni u stratu sottu à a parte dannatu, azzaru striscia laminata calda esposta da a ferita in l'ambienti naturali, s'ellu esse i chimichi di materiali non-metallici, i blocchi esposti sarà incisu luntanu, ma e caratteristiche di mantenimentu di lamina d'acciaio laminata à friddu unicu, facenu a tarifa di incisione hè lentu, in questu modu U zincu in u revestimentu è u ferru in l'acciaio di striscia laminata in caldu custituiscenu una galvanica. cellula in l'ambienti umidi è friddi, perchè u putenziale elettrodu standard di zincu hè solu -1.05V, menu di -0.036V di ferru, cusì zincu cum'è ossidazione anodica da l'ossidazione di l'aria, è u ferru cum'è una piastra negativa per ottene mantenimentu. Perchè i prudutti dopu à u zincu sò assai densità, u tempu di reazzione hè relativamente lento, in altri termini, a resistenza di corrosione generale hè assai megliu. Stu tipu di metudu di prevenzione hè chjamatu resistenza à a corrosione.  


Tempu di post: 22-dic-2021