Cosa hè una pipa d'acciaio senza saldatura?

Tubi d'acciaio senza saldaturasò perforati da un azzaru sanu sanu, è i tubi d'azzaru senza saldatura nantu à a superficia sò chjamati tubi d'acciaio senza saldatura. I tubi d'acciaio senza saldatura ponu esse divisi in tubi d'acciaio senza saldatura laminati a caldo, tubi d'acciaio senza saldatura laminati a freddo, tubi d'acciaio senza saldatura trafilati a freddo, tubi d'acciaio senza saldatura estrusi, e jacks per tubi secondu i metudi di produzzione. I tubi d'acciaio senza saldatura sò divisi in dui tipi: tondi è di forma speciale secondu a so forma trasversale. I tubi di forma speciale includenu tubi quadrati, ellittici, triangulari, esagonali, in forma di melone, in forma di stella è alettati. U diametru massimu hè 900 mm è u diametru minimu hè 4 mm. Sicondu diverse scopi, ci sò tubi d'acciaio senza saldatura di pareti grossi è tubi d'acciaio senza saldatura di pareti sottili. I tubi d'acciaio senza saldatura sò usati principalmente cum'è tubi di perforazione geologica di petroliu, tubi di cracking petrolchimicu, tubi di caldaia, tubi di cuscinetti, è tubi d'acciaio strutturale d'alta precisione per l'automobile, i trattori è l'aviazione.

I tubi d'acciaio senza saldatura sò largamente usati.
1. Tubi d'acciaio senza saldatura generale sò rotulati da l'acciaio strutturale di carbonu ordinariu, l'acciaio strutturale bassu-ligatu o l'acciaio strutturale in lega, cù a più grande pruduzzione, è sò principarmenti usati cum'è pipelines o parti strutturali per trasmette fluidi.

2. Sicondu diverse scopi, pò esse divisu in trè categurie:
Una sorta di. Fornitura secondu a cumpusizioni chimica è e proprietà meccaniche;
Baia sicondu u funziunamentu miccanicu;
C. Sicondu u pruvista di prova di pressione d'acqua. I tubi d'acciaio sò furniti in categurie A è B. S'ellu hè aduprata per sustene a pressione di u liquidu, deve esse realizatu ancu una prova idraulica.

3. Pipi senza saldatura per scopi spiciali includenu tubi senza saldatura per caldaie, chimichi, energia elettrica, tubi d'acciaio senza saldatura per a geologia, è tubi senza saldatura per u petroliu.

I tubi d'acciaio senza saldatura anu una sezione cava è sò aduprati in grande quantità cum'è pipelines per u trasportu di fluidi, cum'è pipelines per trasportu oliu, gas naturale, gas, acqua è certi materiali solidi. Comparatu cù l'acciaio solidu cum'è l'acciaio tondu, u tubu d'acciaio hà una forza di curvatura è torsione più ligera è hè un azzaru di sezione economica. Ampiamente utilizatu in a fabricazione di parti strutturali è di parti meccaniche, cum'è tubi di perforazione d'oliu, fusti di trasmissione di l'automobile, telai di bicicletta, scaffolding d'acciaio per a custruzzione, etc. A fabricazione di pezzi d'anelli cù tubi d'acciaio pò migliurà l'utilizazione di materiale, simplificà e prucedure di fabricazione, è salvà materiali. è trasfurmazioni. ore di funziunamentu.

Ci sò dui prucessi principali di produzzione per i tubi d'acciaio senza saldatura (laminazione à friddu è laminazione à caldu):
①Processu principale di pruduzzione di tubi d'acciaio senza saldatura laminati à caldu (△processu di ispezione principale):
Preparazione è ispezione di tubi in biancu △→riscaldamentu di tubu→perforazione→tubu rolling→reheating di tubu→diametru fissu (riduttu) → trattamentu termale△→ raddrizzatura di tubu finitu→finitura→ispezione△(non distruttiva, fisica è chimica, ispezione di bancu)→in almacenamentu

②U principale prucessu di pruduzzione di tubi d'acciaio senza saldatura laminati à friddu:
Preparazione bianca → decapaggio è lubrificazione → laminazione à friddu (disegnu) → trattamentu termale → raddrizzatura → finitura → ispezione → almacenamento


Tempu di Postu: Nov-02-2021