Classificazione di i tubi d'acciaio saldati

Pipa saldata, chjamata ancu pipa d'acciaio saldata, hè largamente pruduttu di piastra o striscia dopu crimping è furmendu tubi d'acciaio saldati. U prucessu di pruduzzioni di pipa d'acciaio saldatu hè simplicemente, alta efficienza di produzzione, tipu di specificazioni, menu equipaggiu, ma a forza generale hè menu di pipa d'acciaio senza saldatura. Dapoi l'anni 1930, cù u rapidu sviluppu di a produzzione di laminazione di strisce di alta qualità è dunque u prugressu di a tecnulugia di saldatura è di ispezione, u standard di saldatura hè sempre megliu, a variabilità è e specificazioni di i tubi d'acciaio saldati aumentanu ghjornu per ghjornu, è rimpiazzatu u senza saldatura. pipa d'acciaio in campi supplementari è più. U tubu d'acciaio saldatu hè divisu in un tubu saldatu à cucitura dritta è un tubu saldatu spirale coherente cù a forma di saldatura.

Prima, a classificazione di i tubi saldati

Sicondu l'impiegu di u metudu di classificazione di i tubi di saldatura: in cunfurmità cù l'impieghi è divisu in tubi di saldatura generale, tubi di saldatura galvanizzati, tubi di saldatura di ossigenu, carcassa di filu, tubi di saldatura metrica, tubi di rulli, tubi di pompa di pozzi profondi, tubi di automobile, tubi di trasformatori. , tubu di saldatura elettrica à pareti sottili, tubu in forma di saldatura elettrica è tubu di saldatura spirale.

Dui, u scopu di applicazione di pipa saldata

I prudutti di tubi saldati sò largamente utilizati in caldaie, automobili, navi, porte di struttura ligera è acciai Windows, mobili, ogni tipu di machini agriculi, scaffolding, tubi di filu, scaffali high-rise, cuntenituri è dopu. Pò risponde à i bisogni di i clienti, e specificazioni speciali di tubi saldati seranu elaborate in u passu cù i bisogni di i clienti.

Sicondu diversi metudi di saldatura, i tubi d'acciaio saldati ponu esse divisi in tubi di saldatura à arcu, tubi di saldatura di resistenza à alta frequenza o bassa frequenza, tubi di saldatura di gas, tubi di saldatura di furnace, tubi bundy, etc.

Tubu d'acciaio saldatu elettricu: utilizatu per a perforazione di l'oliu è a fabricazione di machini.

Pipa di saldatura di furnace: hè usata cum'è pipa di gas, pipa dritta saldata per a trasmissione di l'oliu è di u gasu di pressione superiore; Pipa saldata a spirale hè impiegata per u trasportu di petroliu è di gasu, pipa di pipa, pilastru di ponte è dopu.

Sicondu a classificazione di a forma di saldatura pò esse divisa in tubu di saldatura di cucitura dritta è tubu di saldatura spirale.

Pipa saldata a cucitura dritta: prucessu di produzzione simplice, alta efficienza di produzzione, low cost, sviluppu rapidu.

Pipa saldata a spirale: a forza hè soprattuttu oltre a pipa saldata a cucitura dritta, pò utilizà un spaziu più strettu per furnisce un diametru di tubu saldatu più grande, ma pò ancu aduprà a larghezza identica di u biancu per furnisce un diametru di tubu saldatu diversu. Ma paragunatu cù a lunghezza identica di pipa di cucitura dritta, a lunghezza di saldatura aumenta di 30 ~%, è per quessa a vitezza di produzzione hè più bassa. Dunque, i tubi saldati di picculu diametru utilizanu principalmente saldatura a cucitura dritta, i tubi saldati di grande diametru utilizanu soprattuttu saldatura in spirale.

 


Tempu di post: 31-dic-2021