Prucessu di trattamentu termale di tubu d'acciaio senza saldatura

Ùn cunnoscu micca u modu chì ricunnosce tubu d'acciaio senza saldatura? I tubi d'acciaio senza saldatura sò tubi d'acciaio di sezione cava circulari, quadrati è rettangulari senza giunzioni esterne. U tubu d'acciaio senza saldatura hè furmatu di lingotti d'acciaio o billette di tubu solidu attraversu a perforazione in tubi capillari. hè tandu fatta da laminazione a caldo, laminazione a freddo o trafilatura a freddo. I tubi d'acciaio senza saldatura anu sezioni cave è sò spessu usati cum'è cundutti per u trasportu di fluidi. anu bisognu di a stessa forza di curvatura è di torsione è sò più ligeri di l'acciaio solidu cum'è l'azzaru tondu. sò acciai di sezione trasversale ecunomica è sò largamente impiegati in a fabricazione di strutture, parti è parti meccaniche, cum'è l'armatura d'acciaio utilizata in a perforazione di petroliu.
In u prucessu di pipa d'acciaio senza saldatura, ci sò parechji passi per ottene pipi cù una qualità cusì prima. A struttura metalografica soddisfacente hè ottenuta eliminendu l'indurimentu di u travagliu di i tubi d'acciaio senza saldatura. L'equipaggiu di prucessu hè un fornu di annealing luminoso, utilizatu principalmente per. L'acciaio cromu finitu hè trattatu cù calore in una atmosfera assai protettiva. Quandu u rendiment di l'apparecchiu di tubi d'acciaio senza saldatura hè diversu, a struttura metalografica dopu l'annealing luminosu hè ancu diversa, per quessa, u prucessu di trattamentu termicu luminoso serà diversu.
Dopu u travagliu à friddu, u stress residuale di u materiale di pipa d'acciaio senza saldatura resta, è per quessa u stress residuale hè incredibbilmente sfavorevule à u cracking di corrusione di strain di a pipa. Qualchese gradu di travagliu à u friddu porta à un aumentu maiò di a resistenza di cracking di corrusione di stress. U gradu di u travagliu friddu hà ancu un effettu avversu nantu à a resistenza à a temperatura calda di l'acciaio inox austeniticu. In generale, u più altu di a temperatura di travagliu o u più altu di i bisogni di a vita di a frattura, u più bassu u gradu di trasfurmazioni à friddu.
Comu pò esse vistu da l'intruduzioni sopra, u prucessu di trattamentu di u calore di pipa d'acciaio senza saldatura hè una sorta di prublema. per ottene una struttura metalografica qualificata, l'ajustamentu di una parte di l'equipaggiu di a sezione di rinfrescante di u fornu di annealing luminoso deve esse grande. Per quessa, u furnace di annealing luminoso avanzatu di solitu adopta un forte rinfrescante di cunvezione in a so sezione di raffreddamentu, è hà trè sezioni di rinfrescante, chì puderanu aghjustà u voluminu di l'aria per separatamente. hè divisu in trè sezioni longu a larghezza di a striscia.


Tempu di Postu: 04-Jan-2022