L'usu è l'applicazione caratteristica di u tubu d'acciaio senza saldatura

Tubi d'acciaio senza saldatura sò largamente usati. u pipa d'acciaio senza saldatura di u scopu finali hè rotulatu da l'azzaru di carbonu ordinariu, l'acciaio in lega bassa o l'acciaio in lega, è per quessa a pruduzzioni hè modu, principarmenti utilizata per trasmette tubi fluidi o parti strutturali.

Disponibile in trè categorie in u passu cù l'usu:

A. Supply in cunfurmità cù a cumpusizioni chimica è e proprietà meccaniche;

B. Supply in ligna cù pruprietà miccanica;

C. Fornitu in cunfurmità cù a prova idrostatica: se i tubi d'acciaio forniti in linea cù a classa A è B sò abituati à sustene a pressione di u liquidu, anu ancu esse sottumessi à a prova idrostatica.

U tubu senza saldatura d'usu speciale hà caldaia cù tubu senza saldatura, putenza chimica cun, geologia cù tubu d'acciaio senza saldatura è oliu cù tubu senza saldatura è dopu. Pipa d'acciaio senza saldatura cù sezione cava, un numeru eccessivamente utilizatu per u trasportu di pipeline di fluidu, cum'è u trasportu di oliu, carburante fossile, gas, acqua è un pocu di pipeline di materiale solidu. In cunfrontu cù l'acciaio solidu cum'è l'acciaio tondu, u tubu d'acciaio hà a stessa forza di curvatura è torsione è u pesu più liggeru, cusì hè una spezia d'acciaio di sezione ecunomica.

Hè largamente utilizatu in a fabricazione di parti strutturali è di parti meccaniche, cum'è tubu di perforazione d'oliu, albero di trasmissione di l'automobile, telaio di bicicletta è scaffolding in acciaio impiegati in a custruzzione è altre parti circulari fabbricate da tubi d'acciaio, chì ponu migliurà a rata di usu di materiali, simplificà. u prucessu di fabricazione, salvà materiali è intervallu, è hè statu largamente impiegatu in a fabricazione di pipa azzaru. u sussegwente pò esse una breve introduzione à e trè caratteristiche ditubu d'acciaio senza saldatura.

1, resistenza à a corrosione

A maiò parte di i prudutti d'acciaio cromu necessitanu una bona resistenza à a corrosione. Pipi d'acciaio senza saldatura sò cum'è classi I è II tavulinu, apparecchi di cucina, riscaldatori d'acqua, dispenser d'acqua, etc. Certi cummircianti straneri ancu pruvà a merchandise per a resistenza à a corrosione: aduprate a suluzione NACL per vede a bollitura, dopu à un periudu di u vostru tempu a risposta hè. per sviutata, lavà è seccu, determina a perdita di pisu per travaglià u gradu di corrosione.

2. Saldatura machinability

I requisiti di prestazione di saldatura varienu da u pruduttu à u pruduttu. Una stoviglia di solitu ùn hà micca bisognu di pruprietà di saldatura, ancu per uni pochi di imprese di vasi. Tuttavia, a maiò parte di i prudutti necessitanu materie prime cù una bona prestazione di saldatura, cum'è stoviglie di classe II, tazze termo, tubi d'acciaio, riscaldatori d'acqua, macchine per bere allora.

3, lucidatura

Attualmente, i prudutti d'acciaio inossidabile sò generalmente lucidati in u prucessu di produzzione, solu certi prudutti cum'è riscaldatori d'acqua, rivestimenti di dispenser d'acqua ùn devenu micca lucidati. Per quessa, questu hè bisognu di boni proprietà di lucidatura di staple. I più fattori chì affettanu a prestazione di lucidatura sò i seguenti:

1. I difetti di a superficia di a materia prima. cum'è graffi, pitting, soaking, etc.

2. U materiale di pipa d'acciaio senza saldatura. A durezza hè simplicemente troppu bassu, hè periculosu per brillanu quandu u lucidamentu (BQ ùn hè micca bonu), a durezza hè troppu bassu, a superficia hè in risicu di fenomenu di a pelle quandu u deep drawing, affettendu u rendiment BQ. BQ cun alta durezza hè comparativamente megliu.

3. Dopu à disegnu prufonda, picculi punti neri è RI high imitation bridging dinù cumpariscerà nantu à a superficia di u regnu cù grande deformation, chì hè capaci à affettà l 'attributu BQ.


Tempu di Postu: Dec-15-2021